Skullcandy rusza z kampanią Mood Boost: Muzyka z misją poprawy zdrowia psychicznego

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Skullcandy ogłosiło dzisiaj start kampanii MOOD BOOST, potężnego programu marketingowego będącego odpowiedzią na narastający kryzys zdrowia psychicznego wśród Millenialsów i Pokolenia Z, szczególnie w tym trudnym czasie.

Każdego miesiąca tematem przewodnim programu MOOD BOOST będzie określony, pozytywny nastrój, którego celem będzie kolektywna poprawa nastroju poprzez:

REKLAMA

  • Ekskluzywne treści artystów muzycznych

Do kampanii dołączyły cztery wschodzące gwiazdy muzyki, reprezentujące różnorodne gatunki muzyczne i światopogląd: rapperka Rico Nasty; latynoski piosenkarz i autor tekstów, Cuco, Indie-popowy piosenkarz Gus Dapperton oraz objawienie londyńskiej sceny pop – Rina Sawayama.

  • Interesujące historie sportowców

Jako marka powstała na skrzyżowaniu dwóch wypadkowych – muzyki i sportów deskowych, Skullcandy przedstawia sylwetki wspieranych przez siebie sportowców z takich dyscyplin jak surfing, deskorolka, czy snowboard. Obserwatorzy marki usłyszą podnoszące na duchu historie od znanych sportowców wyczynowych m.in. takich jak surferka  Coco Ho, snowboarder Mark McMorris i skateboarderka Jenn Soto.

  • Produkty w limitowanej edycji + artystyczne plakaty

Najgorętsze produkty Skullcandy z kategorii True Wireless będą produkowane w małych partiach, niestandardowych kolorach i w zestawie z bezpłatnymi, limitowanymi pracami graficznymi znanych projektantów i artystów popkultury takich jak pochodząca z Londynu Tina Touli, duet designerski Rude, pochodzaca z Nowego Jorku Queen Andrea czy francusko-azjatyckie Paiheme Studio.

„Statystyki są alarmujące, według Światowej Organizacji Zdrowia ponad 300 milionów ludzi cierpi na depresję na całym świecie” mówi Jessica Klodnicki, dyrektor ds. marketingu Skullcandy. „Gdy chcieliśmy stworzyć nowe podejście do nastrojów i muzyki, chcieliśmy uważnie wsłuchać się w głosy naszych głównych odbiorców. Stało się bardzo jasne, że zdrowie psychiczne jest dla nich kluczowym tematem. Mood Boost to nasz sposób na rzucenie światła na tę kwestię i sposoby poszukiwania pomocy. ”

Część przychodów z każdego sprzedanego zestawu wesprze organizację To Write Love on Her Arms, aby pomóc bezpośrednio sfinansować leczenie i powrót do zdrowia młodzieży cierpiącej na depresję i uzależnienia.

„Muzyka może odegrać dużą rolę w radzeniu sobie z depresją i lękiem. Muzyka przypomina nam o tym, że to normalne, że coś czujemy i że warto być szczerym, i te prawdy mają bezpośredni związek z naszym zdrowiem psychicznym” mówi Jamie Tworkowski, założyciel organizacji To Write Love on Her Arms i autor znanej w Polsce książki “Emocje za bardzo”. “Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani tym nowym partnerstwem ze Skullcandy. Nasze zaangażowanie w pomaganie ludziom w znajdowaniu nadziei idealnie pasuje do ich programu Mood Boost”.

Kampania rusza 7 kwietnia, a tematem przewodnim miesiąca będzie nastrój „Blogi”. Przez następne 12 miesięcy Skullcandy będzie eksplorować i wyróżniać kolejne nastroje, takie jak „Oryginalny”, „Silny”, „Pełen Nadziei” i „Zdeterminowany” – wszystko po to, by przynieść dzienna dawkę pozytywnej energii w kanałach społecznościowych dla wielu osób obserwujących markę.

„Nasi młodsi klienci uważają, że jeśli kupują nasze produkty to powinniśmy ponosić większą odpowiedzialność za problemy, z którymi boryka się ich pokolenie”, dodała Klodnicki. „Mood Boost to ważna odpowiedź na ich potrzebę i dowód na to, że biznes może nieść dobro na świecie”.

O “To Write Love on Her Arms”

To Write Love On Her Arms to ruch non-profit poświęcony dawaniu nadziei i pomocy osobom walczącym z depresją, uzależnieniami, samookaleczeniem i myślami samobójczymi. TWLOHA istnieje, aby zachęcać, informować, inspirować, a także inwestować bezpośrednio w leczenie i rekonwalescencję. Od 2006 r. organizacja odpowiedziała na ponad 250 000 wiadomości od osób w 100 krajach. TWLOHA zainwestowała ponad 2,6 miliona dolarów bezpośrednio w leczenie i rekonwalescencję. Więcej informacji na temat historii tego ruchu można znaleźć na stronie www.twloha.com

O Skullcandy®

Skullcandy to lifestyle’owa marka audio, której misją jest “uwolnienie pierwotnej mocy muzyki dla wszystkich.” Skullcandy z siedzibą w Park City w stanie Utah projektuje, sprzedaje i dystrybuuje produkty audio na całym świecie. Witrynę firmy można znaleźć pod adresem www.skullcandy.com lub www.skullcandy.pl

żródło:

Zostaw komentarz