Reklama Bitcoina na tramwajach w Hong-Kongu

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Entuzjaści BTC w Hong-Kongu, wymyślili nowy sposób, aby uświadamiać społeczeństwo o Bitcoinie na dużą skalę.

Począwszy od 11 września, po ulicach Hong Kongu zaczęły kursować trzy dwupoziomowe tramwaje udekorowane logiem BTC. Każdy z nich oprócz loga Bitcoina, zawiera pewną wiadomość, której zadaniem jest edukacja społeczeństwa.

Wcześniej, w sierpniu, znany fundusz hedgingowy Grayscale, również przeprowadził w USA masową kampanię edukacyjną na temat Bitcoina.

Tramwaje Bitcoin w Hong-Kongu

W ramach kampanii edukacyjnej, rozpoczętej przez Bitcoin Association of Hong Kong, w różnych miejscach publicznych powstanie również 20 gigantycznych billboardów. Same tramwaje będą w całości ozdobione w logo BTC i będą kursować na różnych trasach przez następne cztery tygodnie.

Kampania koncentruje się częściowo na informowaniu o znaczeniu zjawiska deficytu i o tym, jak ma się ono do zdrowej polityki pieniężnej. Jeden z billboardów, nawiązuje do amerykańskiego dodruku pieniędzy w 2020 roku. Możemy na nim przeczytać:

„W 2020 roku wydrukowano więcej dolarów niż w 2009 roku. Zawsze będzie tylko 21 milionów Bitcoinów.”

Inny billboard zawiera cytat amerykańskiego pisarza, Stewarta Branda, który ostrzega, że ci, którzy nie wejdą na pokład, gdy pojawia się nowa technologia, często są przez nią „przygniatani”:

„Kiedy nowa technologia przewraca się nad tobą, jeśli nie jesteś częścią walca, jesteś częścią drogi.”

Szybka cyfryzacja globalnej gospodarki

Publikacja, która zapowiadała to wydarzenie w znanej lokalnej gazecie, twierdziła, że krypto społeczność ma nadzieję zainicjować rozmowę na temat tego, jaką rolę może odegrać kryptowaluta w dostarczaniu infrastruktury gospodarczej dla nowego, szybko digitalizującego się globalnego rynku:

„Mamy nadzieję, że kampania da nam możliwość przedyskutowania tego, jak Bitcoin wpisuje się w szybką cyfryzację gospodarki światowej, możliwości i niebezpieczeństwa związane z drastycznym postępem technologicznym oraz implikacjami cyfrowego, weryfikowalnego deficytu”.

Tramwaje będą również zawierać takie hashtagi i hasła jak: #BeYourOwnBank, #DigitalGold, #GlobalInternetMoney, a nawet #MagicInternetMoney.

W czerwcu informowaliśmy, że firmy oparte na blockchainie w coraz większym stopniu dominują rynek finansowy w Hongkongu. 39% nowych firm fintechowych, które rozpoczęły swoją działalność w ubiegłym roku, było opartych właśnie na tej technologii.

Źródło:

Zostaw komentarz