Poważna awaria internetu u jednego z dostawców. Dziesiątki tysięcy zgłoszeń z całej Polski

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Regularne zrywanie połączenia z internetem stacjonarnym lub jego zupełny brak – z takimi problemami muszą w poniedziałek radzić sobie klienci UPC. Zgłoszenia o problemach z siecią napływają z całej Polski.

Ze strony downdetector.pl wynika, że poważne problemy z internetem stacjonarnym w UPC rozpoczęły się po godz. 18. Do godz. 21 na stronie odnotowano ponad 30 tys. zgłoszeń w związku z awarią.

Najczęściej problemy zgłaszali klienci z Warszawy, Katowic, Poznania i Krakowa.

– Brak połączenia z internetem na 15 minut. Później samoczynnie wraca. Restart routera pomaga, ale tylko na chwilę. Sytuacja powtarza się co 30-40 minut – powiedział portalowi polsatnews.pl klient UPC z Warszawy.

ZOBACZ: Sieci komórkowe i internetowe mocno obciążone, a będzie jeszcze gorzej

“Szczecin, od ponad godziny internet wraca na 1 min, później brak przez 20. Tragedia” – pisze jeden z internautów.

Klienci sygnalizują problem również wpisami operatora na jego Facebooku. “Nasi technicy nad tym pracują. Przepraszamy za utrudnienia!” – odpowiadają przedstawiciele dostawcy internetu. Niektórych klientów proszą o kontakt w wiadomości prywatnej.

O powody awarii i szacowany czas jej naprawienia zapytaliśmy rzecznika prasowego UPC. Czekamy na odpowiedź.

bas/hlk/ polsatnews.pl

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Źródło:

Zostaw komentarz