Anna Lewandowska zdradziła, z czym ma problem po DRUGIEJ ciąży

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Anna Lewandowska zdradziła, z czym ma problem po DRUGIEJ ciąży

Anna Lewandowska zdradziła, z czym ma problem po DRUGIEJ ciąży

© Dostarczane przez Kozaczek

Zaczął jej doskwierać zwłaszcza teraz.

Anna Lewandowska (31 l.) regularnie dzieli się ze swoimi fankami poradami na temat zdrowego stylu życia. Pomaga również w walce z różnymi kobiecymi dolegliwościami. Tym razem oznajmiła, że ma problemy ze snem podczas pełni księżyca. Oprócz tego doskwiera jej zatrzymywanie wody w organizmie, zwłaszcza po drugiej ciąży.

Anna Lewandowska – z czym ma problem po drugiej ciąży?

Anna Lewandowska napisała na swoim Instagramie, że tym razem miała ciężką noc nie z powodu dzieci, a pełni księżyca. Dodatkowo puchnie i ma obrzęki – zauważyła to zwłaszcza po urodzeniu Laury.

Dziś pełnia księżyca dała mi popalić 🥴🌝 Gorszy sen, częste pobudki, zatrzymanie wody w organizmie (a niestety mam do tego tendencję, szczególnie widzę to po drugiej ciąży) a jak jest u Was? Też widzicie taką zależność?🤔 – napisała.

Jak radzicie sobie z problemem ZATRZYMYWANIA WODY W ORGANIZMIE oraz z obrzękami? 

View this post on Instagram

Dziś pełnia księżyca dała mi popalić 🥴🌝 Gorszy sen, częste pobudki, zatrzymanie wody w organizmie (a niestety mam do tego tendencję, szczególnie widzę to po drugiej ciąży) a jak jest u Was? Też widzicie taką zależność?🤔 Jak radzicie sobie z problemem ZATRZYMYWANIA WODY W ORGANIZMIE oraz z obrzękami? Podzielę sie z Wami moimi sposobami. Czekam też na Wasze 😘 Ah i jeszcze jedno pytanie do mamusiek. Jakie są Wasze doświadczenia po kolejnych ciążach??? Jestem bardzo ciekawa. 🥤 1. PICIE WODY, najlepiej w regularnych odstępach czasu, 2-3 l dziennie. 2. ODPOCZYNEK leżąc, trzymając nogi powyżej tułowia. 3. Korzystanie z POŃCZOCH BEZUCISKOWYCH (najlepiej takich, które proponują sklepy ortopedyczne). 4. Włączcie ćwiczenia do swojego planu dnia 🙂 Wykonanie 50 KRĄŻĘŃ kostkami u stóp i nadgarstkami co godzinę. Zaplanowanie regularnej aktywności fizyczną, np. spacer. 5. Unikanie zbyt długiego przebywania na SŁOŃCU oraz wysokich temperatur, np. podczas kąpieli. Ograniczcie uczęszczanie do sauny. 6. Staranie się utrzymać prawidłową masę ciała, dzięki czemu zmniejsza się prawdopodobieństwo wystąpienia obrzęków. 7. Unikanie przebywania zbyt długo w jednej pozycji. 8. Dbanie o Waszą DIETĘ (zmniejszając ilości soli) oraz zwrócenie uwagi na suplementację, szczególnie magnezem i witaminą B6, które bez problemu dostarczycie z żywnością. 9. WYSYPIANIE się (jeśli jest to możliwe) czujesz zmęczenie? Być może zamiast treningu czasem lepiej wybrać krótką drzemkę podczas dnia. 10. POKRZYWA do picia w odpowiedniej ilości. Sciskam Was💫 11. Kąpiel w letniej wodzie z SOLĄ i olejkiem LAWENDOWYM 🙌 12. Endermologia/Icoon (zabiegi) #annalewandowska #healthyteam #nawadniajsie #photo @szulcworks A post shared by 𝐀𝐧𝐧𝐚 𝐋𝐞𝐰𝐚𝐧𝐝𝐨𝐰𝐬𝐤𝐚 (@annalewandowskahpba) on Jun 6, 2020 at 4:22am PDT

W dalszej części wpisu Ania doradza obserwatorkom, jakie są jej sposoby na zatrzymywanie wody w organizmie. Jest to m.in. regularne nawadnianie, aktywność fizyczna, noszenie pończoch bezuciskowych, pokrzywa do picia, czy kąpiel z solą i olejkiem lawendowym.

Zostaw komentarz